בשנה הקרובה תרצו להיות בעלי נוכחות דיגיטלית מרשימה

את השנה הקרובה תרצו לנצל ולהגיע ליותר לקוחות באמצעות נוכחות דיגיטלית מרשימה. תקופת הקורונה העלתה את הצורך ליצור תשתית לקידום ברשת אך במקביל היא מחייבת את העסקים לחיסכון בהשקעות. כיצד אפשר לשלב בין השניים? התשובה בכתבה שלפניכם.

כל עסק זקוק ללקוחות וכל עסק שרוצה שימצאו אותו ברשת צריך שתהיה לו נוכחות אינטרנטית, או במילים אחרות קידום אתרים אורגני או ממומן. נוכחות משמעותה להיות "שם". חשוב מאד שאם לקוחות יבצעו חיפוש של שם העסק או בעליו הם יגיעו לתוצאות רלוונטיות.
לא פחות מכך עסקים צריכים לשאוף לכך שאם יחפשו את התחום שלהם יגיעו אליהם.
כדי להשיג את המטרה הראשונה, שפרטי העסק יופיעו באינטרנט, מספיק גם לשים את הפרטים באינדקס עסקים. אם המטרה היא להצליח להביא לקוחות חדשים לעסק, יש צורך לייצר תשתית טובה לרבות אתר אינטרנט פרטי.

עסקים לא יכולים להסתפק בנוכחות ברשתות החברתיות בלבד

"עסקים אשר מסתמכים על נוכחות ברשת החברתית בלבד צריכים לדעת שעליהם להשקיע הרבה וכי הדף או הפרופיל שלהם לעולם לא יהיו הנכס שלהם" פותח אלק משוב מסוכנות קונספט1. "אתר אינטרנט הוא הנכס של העסק. הוא לא עלול לרדת מהאוויר בשל החלטות של הפלטפורמה ואם העסק יימכר בעתיד הוא יכול לכלול את האתר ולהעלות את שווי העסק". 

מעבר לכך שאתר הוא נכס של העסק, הוא עובד בשבילו לאורך כל היממה ובתכנון נכון וקידום הוא יוביל לקוחות ואף יתבצעו מכירות במאמצים מינימליים מצד העסק.
כדי שכל זה יקרה הדבר הראשון שהעסק צריך לדאוג לו הוא הקמת אתר עצמאי.
ברור כי היום ישנו צורך לחסוך ובמקביל חשוב להגדיל את המאמצים השיווקיים והפתרון לכך נמצא בהקמת אתר על פני תבנית מוכנה.

בשנה הקרובה תרצו להיות בעלי נוכחות דיגיטלית מרשימה

מה זה בניית אתרים וחנויות אונליין לפי תבניות מוכנות?

"היום אין גבול לאתרים שאפשר לבנות ולעיצובים שאפשר ליצור" אומר מיכאל כוגן מסוכנות קונספט1. "בכל הנוגע לפיתוח ובניית אתרים, השמיים הם הגבול ועם זאת רוב העסקים צריכים לייצר נוכחות דיגיטלית שתעבוד בשבילם". כלומר, רוב העסקים צריכים שימצאו אותם בחיפוש באינטרנט, רוצים להציג את המוצרים או השירותים שלהם ומעוניינים שלקוחות שיחפשו אחריהם פשוט יצרו קשר. 

"רוב העסקים ובמיוחד העסקים הקטנים והבינוניים לא זקוקים לאלמנטים מורכבים והם רוצים לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספם" ממשיך כוגן.
מכאן מגיעים האתרים שמתבססים על תבניות מוכנות וכך בעלי העסקים יכולים להקים אתר במהירות, במחיר משתלם ועם התאמה אישית מבחינה גרפית.
החשוב ביותר הוא לזכור כי כל אתר שמוקם בצורה נכונה וידידותי למנועי החיפוש יוכל לשרת את העסק ולהיות אחד העובדים הפעילים ביותר שלו.

מערכת בניית האתרים הפופולארית ביותר היום היא וורדפרס שהיא מערכת קוד פתוח.
משמעות הדבר הוא שגם אם בעל האתר ירצה להכניס שינויים בעתיד, הוא יוכל לעשות זאת ולמעשה האתר יהיה שלו וללא תלות בחברת הבניה, בחברת אחסון או כל גורם אחר. במערכת פתוחה אפשר לבנות אתרי תדמית ואתרי מכירות, לעשות התאמות עוד לפני שהאתר עולה לאוויר ולאחר מכן אם יהיה צורך לעשות שינויים, אפשר יהיה לבצע אותם.

השקעה בנוכחות דיגיטלית דווקא עכשיו

עסקים רבים מנסים להימנע מהשקעות נוספות בתקופה זו.
ככל שהוודאות יורדת כך יותר אנשים ועסקים מנסים לדחות פעולות שבעתיד יניבו תוצאות. לצד זאת ברור כי יותר אנשים פתוחים לחיפוש באינטרנט וליצירת קשר עם עסקים גם בלי שהגיעו אליהם ובלי שראו אותם לפני כן. בעלי עסקים אשר מוותרים על הנוכחות הדיגיטלית בוחרים שלא להגיע ללקוחות רבים ולהסתפק בשיטות מסורתיות של קידום שלא כולן אפשריות בתקופה זו.

הדרך להשקיע אך לעמוד בתקציב שהעסק יכול לעמוד בו הוא למצוא פתרונות זולים יותר אך עדיין לייצר את הנוכחות הנדרשת.
בניית אתרים המבוססים על תבניות חוסכת את עלות הפיתוח ומאפשרת לעסקים לייצר לעצמם תשתית משמעותית ולהגיע ללקוחות מכל רחבי הארץ ואף מן העולם. 

הכתבה בשיתוף קונספט1 – סוכנות דיגיטל המתמחה בפרסום אונליין, קידום ובניית אתרים ופתרונות שיווק מתקדמים.

לעוד מאמרים באתר:

Rate this post
תוכן עניינים
שתפו את הכתבות שלנו ברשתות חברתיות
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר
עוד כתבות באותו נושא
ניהול קמפיינים לעסק
ניהול קמפיינים לעסק

ניהול קמפיין הוא חלק חיוני בכל עסק זה כולל תכנון, ארגון וביצוע קמפיינים לקידום מוצר או שירות. ניתן להשתמש בקמפיינים כדי ליצור לידים, להגביר את

עורך דין דיני אינטרנט
עורך דין דיני אינטרנט

בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה משמעותית בעבירות סייבר. הונאות רשת ופריצה למחשבים נחשבות לעבירות חמורות במיוחד המצריכות סיוע של עורך דין אינטרנט- כל הפרטים בכתבה

למה הבנק מסרב למשכנתא
למה הבנק מסרב למשכנתא

למה הבנק מסרב למשכנתא זקוקים לרכב חדש או מעוניינים לקנות דירה? אם לצורך כך אתם זקוקים למשכנתא, הרי חשוב ביותר להבין את הסיבות לסירוב של

פיר אשפה
פיר אשפה הפתרון המושלם

פיר אשפה ? במהלך מגורים בבניין משותף דיירים עשויים להרגיש ריח רע מכיוון שוט אשפה לבניין. מדובר במוצר חיוני ביותר המסייע להוריד את הזבל ללא

בעלי מקצוע מומלצים
רוצים לפרסם כתבה באתר שלנו השאירו פרטים