להיראות בטופ שלך עם מוצרי קוסמטיקה טבעית

המודעות לבריאות שלנו הולכת ועולה. רבים מאיתנו מאמצים פעילויות גופניות ברמת קושי שמתאימה לנו, מנסים להימנע מחשיפה לרעלים, שמים קרם הגנה ביציאה לשמש ובוחנים היטב כל מזון לפני שהוא נכנס לגופנו. באותה מידה שאנחנו מקפידים לבחון את כל מה שנכנס לגופנו, עלינו גם לבחון את מה שאנחנו שמים ומורחים על העור שלנו. 

מוצרי קוסמטיקה נמצאים בשימוש מזה מאות שנים בצורה זו או אחרת. בעשרות השנים האחרונות מדובר במוצרי מדף שזמינותם גבוהה וכל שעלינו לעשות הוא להוסיף אותם לעגלת הקניות "על הדרך". המוצרים הללו, שחלקנו משתמשים בהם כבדרך אגב, מכילים לא פעם גם חומרים משמרים וכימיקליים שלא בטוח שבאמת היינו רוצים למרוח על עצמנו. מוצרי קוסמטיקה טבעית מציעים תכשירים שמבוססים על מחקר רב, הם לא מכילים כימיקליים אלא שמנים, תמציות פרחים וויטמינים.

לקרוא את האותיות הקטנות

כל מוצר קוסמטי ארוז באריזה יפה ועליה רשימת המרכיבים שכדאי להסתכל עליה ולהבין את המשמעות שלה. לא פעם אפשר לראות ברשימה מילים שלא בהכרח מוכרות לנו ולכן לא תמיד אנחנו יודעים מה באמת המוצר שאנו שמים על עור הפנים שלנו מכיל. 

למשל ה-Paraben הוא מרכיב סינטטי אשר נמצא במוצרי קוסמטיקה רבים ושתפקידו להאריך את חיי המדף של המוצר על ידי צמצום ופגיעה בהתרבות הפטריות והחיידקים. מעבר לכך הוא לא מיועד לשרת את העור אלא את המוצר בלבד. מחקרים שונים מצאו שישנה סכנה בפרבן ושהוא יכול להוביל גם לאלרגיות ותופעות לוואי שונות. מסיבה זו אפשר לראות היום מגמה של הוצאתו ממוצרי הקוסמטיקה אותם ניתן לקנות כלאחר יד בחנויות.

זוהי רק דוגמה אחת אך הרשימה של החומרים שמיועדים לשמור על המוצר ולהעניק לו מראה יפה בלי שהם תורמים לעור הפנים ארוכה אף יותר. כצרכנים עלינו לקרוא את האותיות הקטנות ולהבין מה אנחנו מורחים על העור ולבחון אם אנחנו באמת רוצים לשים על העור חומר שאינו מוכר לנו או לא. 

להיראות בטופ שלך עם מוצרי קוסמטיקה טבעית

על קוסמטיקה טבעית והיתרונות שלה

קוסמטיקה טבעית מתבססת לא רק על כל הדברים הטובים שהטבע יודע לתת לנו אלא גם על מחקר מעמיק וחלופות בריאות ששומרות על המוצר במצבו האידאלי. התכשירים לא מכילים: פרבנים, שמן מינרלי, וזלין ועוד חומרים שלא מגיעים ממיצוי טבעי. 

תכשירי קוסמטיקה טבעית מכילים וויטמינים שמגיעים ממיצוי של צמחים, אומגות 3,6,9. תהליך המיצוי של הצמח מביא למוצר מולקולות קטנטנות שחודרות את שכבת העור העליונה ולכן המוצרים כמו הקרמים או הסרום מצליחים להזין את העור מבפנים. הספיגה משמעותית והיא מאפשרת למרכיבים השונים לא רק להיות על העור אלא להשפיע עליו מתוך השכבה הפנימית. 

חשוב לדעת כי מוצרי קוסמטיקה טבעית לא מיוצרים ללא פיקוח אלא בתנאים מוקפדים ועומד מאחוריהם מחקר ופיתוח. כדי להצליח להגיע לפורמולה הנכונה יש צורך בדיוק רב, ידע, ניסיון ושימוש רק בחומרים הטובים ביותר. בקוסמטיקה טבעית נוכל לזהות את המרכיבים השונים שנמצאים על האריזה ולא נחשוש למרוח אותם על העור שלנו. היכולת לחדור אל שכבות העור הפנימיות, הוויטמינים, האומגות, תמציות הצמחים והיכולת לדעת במה אנחנו משתמשים, הם היתרונות הבולטים שיש לתכשירים אלה. 

התאמת המוצר לעור הפנים

בבחינת מוצרי הקוסמטיקה הטבעית אפשר לראות מגוון של קרמים ומוצרי סרום שמיועדים לשימושים שונים. המולקולות הקטנות של התכשירים יכולים לדאוג לשמור על הלחות, למצק את עור הפנים, להפחית קמטוטים, למנוע הופעת קמטים ולהקל על נפיחויות תחת העיניים. נוכל למצוא קרם לחות, קרם צוואר למיצוק, סרום לעיניים שהעור סביבן עדין ומוצרים נוספים.

כדי להיראות בטופ שלנו עלינו לעשות קודם כל את הבחירה הטבעית ולאחר מכן לחפש אחר סרום או קרם שמתאימים לסוג העור שלנו ולמצבו. 

 

הכתבה בשיתוף פנים פריז, מוצרי קוסמטיקה טבעיים

Rate this post
תוכן עניינים
שתפו את הכתבות שלנו ברשתות חברתיות
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר
עוד כתבות באותו נושא
גינקולוגיה
גינקולוגיה: מה זה ומה צריך לדעת?

מה זה גינקולוגיה? גינקולוגיה היא תחום ברפואה שמתמקד בטיפול ובדיאגנוזה של בעיות רפואיות שקשורות למערכת התפריטית והתפריטית של האישה. זה כולל את השקפת הרחם, המימין,

ניהול קמפיינים לעסק
ניהול קמפיינים לעסק

ניהול קמפיין הוא חלק חיוני בכל עסק זה כולל תכנון, ארגון וביצוע קמפיינים לקידום מוצר או שירות. ניתן להשתמש בקמפיינים כדי ליצור לידים, להגביר את

חניונים אוטומטיים
חניונים אוטומטיים

חניונים אוטומטיים הופכים נפוצים יותר באזורים עירוניים. הם מספקים דרך מהירה ויעילה יותר להחנות מכוניות ללא צורך בהתערבות אנושית. חניונים אוטומטיים משתמשים בחיישנים, מצלמות וטכנולוגיות

עבודה סמינריונית
כתיבת סמינריון

תהליך עבודה סמינריונית כולל בדרך כלל את השלבים הבאים: 1) סיעור מוחות ובניית התוכן 2) כתיבת מתווה למצגת 3) ניסוח ועריכת התוכן 4) עדכון התוכן

בעלי מקצוע מומלצים
רוצים לפרסם כתבה באתר שלנו השאירו פרטים