עובדות חשובות שכדאי לדעת לכל עסק על גרפיקה ומיתוג

גרפיקה ומיתוג הינו שירות הכרחי לכל עסק בתחילת דרכו.

כל עסק חדש שקם ועסק שכבר משגשג שנים זקוקים למיתוג.

כל עסק שקם, מביא איתו מסר לקהל היעד, המסר הוא הסיבה להקמת העסק,

או הקמת עסק לצורכי מתן שירות.

בעזרת המיתוג ניתן להעביר את המסר של החברה,

ולהציג אותו בצורה ייחודית לקהל הלקוחות.

לשם כך יש צורך במעצב גרפי שיהפוך את הרעיון מאחורי העסק לאובייקט ויזואלי ומילולי שדרכו תצבור החברה קהל יעד.

מהם גרפיקה ומיתוג וכיצד זה מתבצע?

מיתוג הוא מונח שבא מהמילה מותג, במילים פשוטות להפוך חברה או שירות למותג.

מיתוג הוא תהליך שבמהלכו בונים לחברה ערכים, מיתוג לא מסתכם רק בלוגו.

בסוף המיתוג מתקבל סט של ערכים שהמעצב הגרפי הופך אותם לברי ביצוע,

ולאחר המיתוג ברמה האסטרטגית והשיווקית ניתן לעבור לתוצרים כמו למשל לוגו, כרטיס ביקור, אתרי אינטרנט ועוד.

מטרתו של המיתוג הוא לייחס עמדה ייחודית לחברה או המוצר על מנת לעורר תחרות בין המתחרים באותו ענף.

השלבים העיקריים במיתוג:

מיתוג – תהליך יצירת ערכים לעסק חדש

מיתוג מחדש – בהתבסס על חקר שוק, בעת מיתוג מחדש נבחנת מחדש הרלוונטיות של המותג בשוק ובתהליך.

המיתוג מחדש משנה את הערכים של החברה כדי לשנות את המותג כולו.

מיתוג ערכי – חיבור בין ערכי המותג לבין הערכים החשובים בקהל היעד של המותג.

מיתוג ערכי מבוסס על עיקרון שבחירת הקהל במותג אינה מבוססת על איכות או מחיר אלא יותר ערכים חברתיים כמו חינוך, מגדר ואמונה

זהות מותגית – מורכבת משם, לוגו, עיצוב, מחיר, חברה מייצרת, אריזות והיא בעצם מכלול המאפיינים של המותג.

עוד באתר:

כיצד מעצב גרפי יסייע במיתוג?

כדי שנצליח להבין איך יוכל מעצב גרפי לסייע בעבודת המיתוג, עלינו להבין את משמעות המושג גרפיקה.

גרפיקה הוא המושג הכללי לעבודות עיצוב האלמנטים הוויזואליים כמו למשל עיתונים ופרסומות.

גרפיקאי ומעצב גרפי משתמשים בתוכנות מחשב מיוחדות לעיצוב שמאפשרות תוצאות גימור מקצועיות.

כיום גרפיקה ומיתוג נעשית כמעט כולה דרך מחשב שמעניקה כלים גרפיים ומאפשרת ביצועיים מדויקים.

מעצב גרפי יודע להתאים את הצבעים הנכונים ללקוחות שלו (לבעלי העסקים) ויחפש את האלמנטים הנכונים כדי למשוך יותר לקוחות לעסק.

לאחר אפיון מקיף לחברה, לקהל היעד ולמתחרים מעצב גרפי נותן מגוון שירותי עיצוב לחברה,

כל מה שעסק צריך כדי לקבל תשומת לב בעולם המתחדש:

  • פליירים וקטלוגים
  • לוגו
  • כרטיסי ביקור
  • מודעות
  • עיצוב ובניית אתרים
  • עיצוב חתימה בדואר אלקטרוני
Rate this post
תוכן עניינים
שתפו את הכתבות שלנו ברשתות חברתיות
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר
עוד כתבות באותו נושא
גינקולוגיה
גינקולוגיה: מה זה ומה צריך לדעת?

מה זה גינקולוגיה? גינקולוגיה היא תחום ברפואה שמתמקד בטיפול ובדיאגנוזה של בעיות רפואיות שקשורות למערכת התפריטית והתפריטית של האישה. זה כולל את השקפת הרחם, המימין,

ניהול קמפיינים לעסק
ניהול קמפיינים לעסק

ניהול קמפיין הוא חלק חיוני בכל עסק זה כולל תכנון, ארגון וביצוע קמפיינים לקידום מוצר או שירות. ניתן להשתמש בקמפיינים כדי ליצור לידים, להגביר את

חניונים אוטומטיים
חניונים אוטומטיים

חניונים אוטומטיים הופכים נפוצים יותר באזורים עירוניים. הם מספקים דרך מהירה ויעילה יותר להחנות מכוניות ללא צורך בהתערבות אנושית. חניונים אוטומטיים משתמשים בחיישנים, מצלמות וטכנולוגיות

עבודה סמינריונית
כתיבת סמינריון

תהליך עבודה סמינריונית כולל בדרך כלל את השלבים הבאים: 1) סיעור מוחות ובניית התוכן 2) כתיבת מתווה למצגת 3) ניסוח ועריכת התוכן 4) עדכון התוכן

בעלי מקצוע מומלצים
רוצים לפרסם כתבה באתר שלנו השאירו פרטים