מתי תזדקק לשירותיו של פורץ כספות מקצועי?

בין אם אתם מחפשים פורץ כספות מקצועי שיגן על חפצי הערך שלכם ובין אם אתם זקוקים לייעוץ כיצד לשמור עליהם, פלישות לבתים נפוצות יותר ממה שאתם חושבים. למרות שאולי תוכל לתפוס פורץ באדום, זה יכול להיות קשה לדעת מתי היית קורבן. ישנם מספר סימנים שעשויים להתריע על נוכחות פורץ. אחד מהסימנים הללו הוא נוכחות של מצלמת אבטחה או כלב נובח. סימני אזהרה נוספים לחוסר בית כוללים תוכניות משמר שכונות.

פלישות לבתים מתרחשות לעתים קרובות יותר ממה שאתה עשוי לחשוב

האם ידעת שפלישות לבית מתרחשות לעתים קרובות יותר ממה שאתה חושב? משרד המשפטים אומר שבערך כל שלושים שניות, מישהו פורץ לבית. פשעים אלו מהווים לרוב איום על הביטחון האישי, אך יש דברים שאתה יכול לעשות כדי להקטין את הסיכויים שלך. ביצוע טיפים אלו יעזור לכם להגן על עצמכם פיזית ונפשית במקרה של פלישה. וזכרו: שמרו תמיד על חלונות סגורים ועל ביתכם מואר היטב.

רוב הפריצות מתרחשות בשעות היום. מבוגרים וצעירים פעילים ביותר בין השעות 20:00-12:00. פורצים לא תמיד פורצים לבתים לא מאוכלסים, אבל הם בדרך כלל מנסים לקחת מהם דברים. סטטיסטיקות פלישת בית מראות גם שחמש מכל שש פלישות לבתים גורמות לגניבת דבר. גם אם אין דיירים בפנים, יש סיכוי שהפורץ ייקח תכשיטים יקרי ערך או מזומן.

כאשר פולש מתקרב לביתך, חיוני לשמור על שקט ורגוע. תרצו להציג גורם מרתיע מיידי: בעל בית עם אקדח. ניסיון לתקשר עם פולש באמצעות צרחות עלול להחמיר אותם. עם זאת, לגישה זו יש את הסיכוי הגבוה ביותר להצליח. שקול את היתרונות והחסרונות של כל גישה לפני קבלת החלטה. אם אינך בטוח, בדוק עם חברת הביטוח שלך לקבלת מידע.

טיפים להתנהלות מול פורץ כספות מקצועי

ישנן מספר דרכים להתמודד עם פורץ כספות מקצועי. אם הפורץ חמוש, אל תהיה אלים. הפורץ כנראה יעזוב מוקדם יותר עם מה שהוא רוצה מאשר אם תנסה לעצור אותו. כמו כן, אם תיכנסו לריב עם הפורץ, הוא עלול להפוך לאלים או אפילו להרוג אתכם. הימנע מכל עימות עם הפולש, אך הקפד להתקשר למשטרה ולהתריע לספק ניטור האבטחה הביתי שלך.

הישאר דומם ככל האפשר. בעוד שפולשים רבים אינם מתכוונים לפגוע, הם בעיקר בעניין כדי לגנוב את רכושך. עדיף להישאר רגוע ולהישאר בחדר נעול. מיקום החדר עשוי לקבוע את נתיב המילוט הטוב ביותר, שיכול להיות חלון או דלת משנית. אם אין לך נתיב מילוט, התקשר למשטרה או לשכן מהימן.

אל תשאיר את המפתחות שלך בתצוגה. פורצים יודעים שחפצים יקרי ערך נשמרים בכספות. שמרו על כספתכם באזור שאינו גלוי לגנבים. אם אפשר, אבטח את הכספת לרצפה. אל תשאיר הרבה מזומנים בין לילה. אם תשאירו חפצי ערך בכספת למשך הלילה, אולי לא תרצו להשאיר אותם מחוץ לטווח הראייה עבור פורץ. בנוסף לאבטחת הכספת שלכם לרצפה, אל תשכחו להשאיר בה כמה שפחות מזומנים.

גודל של כספת

כאשר אתם מזמינים מנעולן פורץ כספות מקצועי, אחד הדברים הראשונים שעליכם לקחת בחשבון הוא גודל הכספת. זה צריך להיות מספיק גדול כדי לאחסן את כל חפצי הערך שלך, אבל עדיין כבד מספיק כדי שיהיה קשה לגנוב. ישנם סוגים רבים ושונים של כספות לבחירה. הדגם הקטן ביותר מיועד רק לחפצים אישיים. עם זאת, הדגמים הגדולים יותר בטוחים הרבה יותר מהקטנים יותר.

גודל הכספת חשוב שכן הוא מהווה פקטור בעלות הכוללת של השירות. כדאי לקחת בחשבון את תכולת הכספת, כמו גם את המחיר שלה. כספות קטנות, למשל, הן זולות יחסית. כספת בעלת אבטחה גבוהה, כמו TL-30, עולה בין 2600 ש"ח  ל-11000 ש"ח או יותר. ככל שהכספת גדולה יותר, כך היא תעלה יותר. אם תרצו כספת קטנה או גדולה תלוי בתקציב שלכם ובתכולת הכספת.

כשאתם בוחרים כספת, אתם רוצים לוודא שיש לה מנעול חזק ואמין. מנעול זה צריך להיות בדירוג UL Group II או Type 1 ועליו לעמוד בפני חמש דקות של התקפות מאדם בודד. בנוסף, זה צריך להיות עשוי פלדה בגודל שלושה רבעי אינץ' ומעלה. לבסוף, יש להבריג כספת כבדה ולהכיל אמצעי אבטחת מנעול נוספים כדי להרתיע פורץ.

עיגון מונע גניבה של כל הכספת

לא מספיק להסתיר את הכספת – גנבים יכולים בקלות להרים אותה מהקיר אם הם רוצים לגנוב את תכולתה. כדי למנוע מגנב לשאת את חפצי הערך שלך, עליך לעגן את הכספת שלך למשטח מוצק. רוב יצרני הבטיחות מספקים חומרה למטרה זו. לאחר עיגון, לא ניתן להזיז או להתעסק בכספת שלך. בדרך זו, אתה יכול להיות רגוע בידיעה שאף אחד לא יכול לגנוב את חפצי הערך שלך או לפגוע בכספת.
פורץ כספות

שימוש במערכת אזעקה לבית

שימוש במערכת אזעקה לבית להגנה על כספות מפני פריצה הוא רעיון חכם. האזעקה תישמע אם משהו לא בסדר, ותתריע אותך ואת המשטרה על הפריצה. המשטרה מגיבה מהר יותר לראיות פיזיות. כמו כן, מומלץ להצטייד ברשימה של אנשים להתקשר אליהם במקרה חירום. בין אם אתה משתמש במערכת אלחוטית ובין אם אתה משתמש במערכת קווית, כדאי שתהיה לך רשימת אנשי קשר מוכנה.

ניטור הוא יתרון מרכזי של אזעקות מפוקחות. זה מאפשר לתחנה המרכזית לדבר עם בעל הבית ו/או הפורץ אם מערכת האבטחה מזהה משהו חריג. לחלק מהמערכות יש טלפונים רמקולים כדי לדרבן את הפורץ לעזוב את המקום כאשר יחידות התגובה נשלחות. מערכות מסוימות כוללות גם ניטור אזעקה האזנה, המכונה לפעמים ניטור אודיו-תגובה מיידית (IAR) או מערכות אזעקה דיבור (SAS) בבריטניה.

שימוש במערכת אזעקה לבית למניעת פריצה לא בטוחה הוא גם דרך מצוינת להרתיע גנבים. פורצים בדרך כלל נמשכים לבתים עם אבטחה מינימלית, כולל בתים עם חדרי שינה ריקים. כניסה בכפייה יכולה להוות גורם מרתיע לפורצים, ולכן חשוב להתקין ציוד מעקב. 60 אחוז מהפורצים אומרים שהם היו בוחרים יעד אחר אילו ידעו שיש מערכת אבטחה לבית.

התקנת חיישני חלונות

המקום הטוב ביותר להתחיל לשפר את מערכת האבטחה שלך הוא עם החלונות, במיוחד אלה שבקומת הקרקע. אתה יכול להתקין חיישני חלונות, הידועים גם בשם חיישני מגע, השולחים התראות לטלפון שלך כאשר חלון נפתח בזמן שמערכת האבטחה שלך מופעלת. רוב חיישני החלונות הם אלחוטיים וקלים להתקנה. הם אינם מורכבים כפי שאתה עשוי לחשוב, כך שאתה יכול להתקין אחד בעצמך ולעולם לא תצטרך לדאוג לאבטחת הכספת שלך שוב.

חיישני חלונות הם אפשרות נוספת. מכשירים אלה יכולים לזהות מתי החלונות שלך נפתחים ונסגרים וניתן לחבר אותם למערכת אבטחה ייעודית כדי לשלוח התראות לטלפון שלך. יש להתקין אותם בצורה כזו שהם מרוחקים פחות מחצי סנטימטר זה מזה כשהדלת סגורה. ניתן גם לתכנת אותם להתקשר לרשויות המקומיות אם הם מזהים תנועה. תהליך ההתקנה פשוט, ויחסוך לך זמן וכסף בטווח הארוך.

בנוסף לחיישני חלונות, ניתן להשתמש גם בגלאי שבירת זכוכית. מכשירים אלו ממוקמים בדרך כלל ליד חלונות ודלתות זכוכית ומכילים מיקרופונים המזהים שברים בזכוכית. הם עובדים טוב מאוד כחלופה לחיישני חלונות. חיישני שבירת זכוכית רבים עובדים עם מספר חלונות ודלתות, והטווח שלהם הוא עד עשרים רגל, מה שהופך אותם לחלופה שימושית אם אתה צריך להגן על הבית שלך מפני פורצים.

 

Rate this post
תוכן עניינים
שתפו את הכתבות שלנו ברשתות חברתיות
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר
עוד כתבות באותו נושא
יתרונות התקנת קודן בעזרת מנעולן
יתרונות התקנת קודן בעזרת מנעולן

במאמר זה, נחקור את סוגי קודנים השונים, את החשיבות של התקנה מקצועית בעזרת מנעולן, וכיצד מערכות מודרניות אלה יכולות לספק בטיחות ושקט נפשי בביתכם. מהם

מנעולן מורשה
איך לבחור מנעולן מורשה?

מנעולן יכול לבצע שירותים רבים כמו החלפת מנעולים, התקנת מנעולים חדשים, תיקון מקולחים שבורים ועוד ועוד. כמו כן נדרשים להם רישיון על מנת לעבוד כחוק

תיקון מנעולים על ידי מנעולן
תיקון מנעולים על ידי מנעולן

בין אם אתם זקוקים לתיקון מנעול או החלפה, הזמנת מנעולן היא רעיון טוב. מנעולים הם מסובכים והטעויות שאתה עושה עלולות לעלות לך הרבה כסף. בעלי

איך לבחור מנעולן
איך לבחור מנעולן

ההחלטה את מי לשכור עבור שירותי מנעולן היא לא עניין של מה בכך. זה יכול לעשות את ההבדל בין בטיחות וביטחון בבית שלך, יחד עם

דלת תקועה
מה עושים כשהדלת תקועה בבית?

המפתח מתחיל להראות סימנים של קושי בדלת תקועה וזה בדיוק הזמן להחליף צילינדר? החלפת צילינדר לדלת מחייבת אתכם לקרוא לאיש מקצוע בעל הבנה רחבה בתחום.

בחירת מנעולן
בחירת מנעולן

בחירת מנעולן לפריצת דלתות הנושא החם בתחם מנעולנות הוא בחירת מנעולן מקצועי בישראל שיודע לבצע את עבודה ברמה גבוהה בעל ניסיון רב בתחום , בשנים

מנעולן בראשון לציון יצאת צדיק
בחירת מנעולן מקצועי

בחירת מנעולן מקצועי שעובד מסביב לשעון? בחירת מנעולן מקצועי גרים בעיר ראשון לציון זקוקים למנעולן מקצועי יצאת צדיק בעל ניסיון תוכלו להזמין ועדיף בעל מקצוע

בעלי מקצוע מומלצים
רוצים לפרסם כתבה באתר שלנו השאירו פרטים