כיצד להרכיב ארונות

אם אתם מתכננים להרכיב ארונות משלכם, כדאי שתדעו כיצד להרכיב אותם. מאמר זה יסביר את השלבים להרכבת ארון בגדים, ארון נעליים וארון אמבטיה. תלמדו כיצד להרכיב כל רכיב, כך שתוכלו למצוא בקלות את החלקים שאתם צריכים כשתזדקקו להם. ניתן גם לבדוק את ההוראות המצורפות לארונות, ולהשתמש בהן כמדריך. אבל, לפני שאתה עושה את זה, אתה צריך להיות מודע לכמה טיפים וטריקים.

מתי תצטרכו להרכיב ארון בגדים?

בעת עיצוב ארון בגדים, חשוב לקחת בחשבון את מידות החדר שלך. מה הגובה והרוחב של החדר שלך? ברגע שאתה יודע את הממדים האלה, אתה יכול לתכנן כמה גדול ארון בגדים אתה צריך. לאחר מכן, מיין את הבגדים שלך לקטגוריות על סמך עדיפות ושימוש. זה ייתן לך מושג על מספר חלקי הארונות וכמה מקום אתה צריך להקצות לכל אחד. לאחר שעשיתם זאת, תוכלו לתכנן את הגודל המדויק של הארון.

הרכבת ארון בגדים

הרכבת ארונות בגדים יכולה להיות קשה, גוזלת זמן ומלחיצה. לעתים קרובות, ישנם חלקים רבים והוראות מסובכות. למרבה המזל, רשת Taskers המנוסה של Taskrabbit מציעה שירותי הרכבת ארונות בגדים במחירים נוחים. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד להרכיב את המלתחה החדשה שלך. הנה מדריך שלב אחר שלב. לאחר הרכבת הדפנות יש לחבר את הדלתות ולהתאים את המדפים. לאחר הרכבת הצדדים, חבר את הפאנל העליון.

הרכבת ארון נעליים

אם אתה מתקשה לעקוב אחר הנעליים שלך, אתה יכול לנסות ארון נעליים עשה זאת בעצמך. יש לו שבע מגירות בגדלים שונים, והוא ייראה טוב בכל חדר. העיצוב הייחודי שלו, עשוי דיבלים ואביזרים לצנרת נחושת, יוצר מראה וינטג' שישלים כל תפאורה. אתה יכול גם לבדוק את הסרטון הזה שמראה לך איך להרכיב ארון נעליים. יש הוראות, תמונות וסרטון שיעזרו לך.

עבור הדלתות, יש לקדוח חורים באותו מקום משני הצדדים. החורים צריכים להיות בעומק סנטימטר אחד. אתה יכול להשתמש בנתב כדי לחתוך את החורים. לחלופין, אתה יכול להשתמש בסיבית עגול בגודל 1/4 אינץ' כדי להחליק את הקצוות. עבור מתלה הנעליים, אתה יכול לצבוע אותו כך שיתאים לחדר, או שאתה יכול להשתמש בפסולת עץ כתומך. עם זאת, אל תצבע את הדיקט כדי לכסות את החריצים.
הרכבת ארונות

הרכבת ארון אמבטיה

להרכיב ארון אמבטיה דורש כמה כלים ומיומנויות בסיסיות. לפני שתתחיל, מדוד את מידות הארון וקבע את אורכו. לאחר מכן חתכו את פיסות הנייר כך שיתאימו. השתמשו במסקינטייפ כדי להדק אותם לקיר. אתה יכול גם להשתמש במוצא ניטים כדי לסמן ניטים על הקיר. לפני הרכבת ארון האמבטיה, הסר את הדלתות ואת חלק התמיכה שלו. זה יקל על הרכבת הארון. ניתן גם להשתמש בשפכטל עץ למילוי חורי הברגים ולצביעת הקירות.

ראשית, סמן את המידות על הקיר. ודאו שגובה הארון גבוה ברבע סנטימטר מהתקרה. מדוד מסביב ללוח הבסיס וכל פיסת אריח מכוסה. לאחר מכן השתמש במפלס כדי לסמן היכן אתה צריך לחתוך. ודא שהקווים על הקיר מסתדרים עם המידות על ארגז הארון. לאחר שסימנתם את המידות, תוכלו להשתמש במסור קיר גבס כדי לחתוך את קיר הגבס לאורך הקווים.

הרכבת ארון פלסטיק

אם מעולם לא הרכבתם ארון פלסטיק לפני כן, אולי אתם תוהים מה צריך. התהליך אינו קשה כפי שאתה עשוי לחשוב. למעשה, אתה יכול להרכיב ארון פלסטיק בעצמך תוך 10 דקות או פחות. המפתח הוא לנקוט כמה אמצעי זהירות, עם זאת. להלן מספר טיפים שיכולים לעזור לך להרכיב ארון פלסטיק. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד!

ראשית, ודאו כי דלתות הארון יכולות להיפתח. אתה יכול להתקין מדפים ליד דלת הכניסה כדי לשמש כחדר בוץ. על לוח הבסיס של הארון להיות חריץ הדלת הקטן פונה אליך. לאחר רכיבים אלה מאובטחים, אתה יכול להרכיב את ארון הפלסטיק. ודאו שהדלתות צמודות, כדי שהן יוכלו להיפתח בקלות. כמו כן, הקפד לזכור את הכיוון הנכון של הברגים בעת הרכבת ארון פלסטיק.

הרכבה של ארון הזזה

כדי להרכיב ארון הזזה, אתה צריך כלים בסיסיים הזמינים בדירה שלך וידע מסוים בעיצוב היחידה. כאשר רוכשים ארון בגדים, חברה בדרך כלל שולחת ציור ורשימת חלקי הרכיבים. הרכיב חזותית את הארון כדי לוודא שכל החלקים מתאימים זה לזה. לדוגמה, יש צורך במקדחה מתכת להתקנת בסיס האלומיניום. לאחר התקנת המסגרת, כדאי להוסיף אלמנטים פנימיים, כולל מדפים ומוטות.

אתה יכול גם לעשות זאת בעצמך על ידי ביצוע מדריך שלב אחר שלב עבור כל רכיב. ראשית, פרק את לוח הצד המפריד מהאריזה. לאחר מכן, חבר את רגליות הרמה והברג אותן למקומן. הקפידו להשתמש בלבד רהיטים בתחתית כפות הרגליים. לאחר מכן, עליך להתקין את הרגליים שיחזיקו את היחידה יחד. לאחר מכן, עליך לחבר את הרגליים זו לזו. לבסוף, אתה צריך להבריג את הרגליים.

הרכבת ארון בגדים של איקאה

אם אי פעם קניתם ארון בגדים של איקאה, כנראה שראיתם סרטונים על איך להרכיב אותו. סרטונים אלו מועילים אך יכולים גם להסיח את הדעת. אפילו טוב יותר, אם אתה יכול למצוא סרטון שצולם בצורה מקצועית, אתה יכול להכפיל את הסיכויים לתוצאה מוצלחת. הנה כמה טיפים להרכבה מוצלחת. עקוב אחר ההוראות בדף המוצר כדי להבטיח שאתה עושה את זה נכון בפעם הראשונה.

כדי להתחיל, עליך לרכוש את הארון. אתה יכול לבחור מתוך אחת מערכות ההרכבה הרבות הזמינות. ערכות אלו כוללות בדרך כלל שידת מגירות, יחידות מגירות סל ומתלה בגדים. אם אתם בונים ארון בגדים חדש, אולי תרצו להשיג שידת מגירות מורכבת מראש, שניתן להשיג בחנות. אם אין לך את הכלים להרכיב את החלקים, אתה יכול להזמין איש מקצוע שיעשה זאת עבורך.

לאחר מכן, עליך לקבוע אם אתה רוצה להרכיב את החלקים או שמישהו אחר יעשה זאת. במקרה שאתה לא בטוח מה לעשות, אתה תמיד יכול להתקשר לקמעונאי והוא ישלח איש מקצוע לביתך. אתה יכול גם לבחור להוסיף את שירות ההרכבה להזמנה שלך בשלב הלפני אחרון של הקניות שלך. שימו לב שמחיר ההתקנה הבסיסי אינו כולל חיבורים מודבקים או עוגנים מיוחדים.

הרכבה של ארון הזזה

כדי להרכיב ארון הזזה, תחילה עליך להכין את כל הרכיבים. לדוגמה, אם לארון הבגדים שלך יש קירות אחוריים מרובים, תצטרך להרכיב כל קיר ארון על הבר האמצעי. לאחר מכן, התקן את האלמנטים הפנימיים של הארון, כגון מדפים, מוטות, מגירות ומדריכים. הקפד לעקוב אחר ההוראות שסופקו על ידי היצרן. לאחר התקנת האלמנטים הפנימיים של הארון, הגיע הזמן לחבר את לוח הצד החיצוני. ודא שאתה מהדק את כל הברגים.

לאחר הכנת כל הרכיבים, ניתן להתחיל בהתקנת הדלתות. ראשית, הניחו את הכיסוי מעל המגירות. לאחר מכן, הכנס את שתי השקופיות המסופקות באריזה. לבסוף, הברג את בורג הנעילה. זהו שלב חיוני לתהליך ההרכבה, שכן לא תמיד הדלתות מחוברות היטב לידיות. יהיה עליך להתאים את תומכי המדף כדי להבטיח שמסילות ההזזה מותקנות היטב.

Rate this post
תוכן עניינים
שתפו את הכתבות שלנו ברשתות חברתיות
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר
עוד כתבות באותו נושא
איטום שיש למטבח
איטום שיש למטבח

מחפשים תוספת אלגנטית למטבח שלכם שבטוח תעמוד במבחן הזמן? איטום שיש הוא הבחירה המושלמת! לא רק שהוא יפהפה מנצח, עם מגוון צבעים זמין, אלא שהוא

הרכבת מיטת תינוק
הרכבת מיטת תינוק

ברוכים הבאים למדריך שלנו להרכבת מיטת תינוק! זה יכול להיות מאמץ מורכב, אבל הוא חוויה כל כך מתגמלת ומספקת כשהיא הושלמה. אנו מספקים לכם מדריך

הרכבת מיטות
הרכבת מיטות

האם אי פעם רצית להרכיב מיטה מהנוחות של הבית שלך? בין אם אתם מחפשים מיטת יחיד, מיטה זוגית או מיטת קומתיים, הקמת מיטה משלכם יכולה

לצבוע את החדר
לצבוע את החדר

בין אם אתם רוצים לצבוע את החדר שלכם למראה חדש או סתם לשנות את הצבע, יש כמה דברים שכדאי שתדעו לפני שתתחילו. טיפים אלה יעזרו

צביעת משקופים
צביעת משקופים

מדוע צביעת מסגרות חלון כל כך חשובה צבע הוא החלק החשוב ביותר של מסגרת חלון. זה מה שמגן על העץ מפני פגעי מזג האוויר, וזה

צביעת דלתות
צביעת דלתות

איך לצבוע דלת ומה תצטרך דלת היא מתקן ביתי נפוץ, ולעתים קרובות היא הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם נכנסים לביתכם. חשוב לוודא שהוא נראה במיטבו.

תיקון ארונות הזזה
תיקון ארונות הזזה

בין אם ארונות ההזזה או ארונות הקיר שלך אינם תקינים, ייתכן שאתה תוהה כיצד לתקן אותם. במאמר זה תלמדו כיצד לבצע תיקון, מתי לתקן אותם

הרכבת רהיטים
הרכבת רהיטים

הטיפים במאמר זה הם כמה מהדברים החשובים ביותר שיש לזכור בעת הרכבת רהיטים. טיפים אלו יוודא שלא תעשה טעויות במהלך התהליך ושתבצע את העבודה במהירות

תיקונים שלא מצריכים טכנאי בבית - סובלים מנזילה בניאגרה
תיקונים שלא מצריכים טכנאי בבית

תיקונים שלא מצריכים טכנאי בבית מתי כן צריך להזמין בעל מקצוע הנדימן לבית אספנו עבורכם מידע מקצועי בנושא תיקונים שלא מצריכים טכנאי בבית לעיתים אנו

בעלי מקצוע מומלצים
רוצים לפרסם כתבה באתר שלנו השאירו פרטים