חדרי כספות מאובטחים 24/7

קבלתם ירושה? יש לכם רכוש שהייתם רוצים לשמור במקום בטוח? החפצים היקרים שלכם מחפשים בית בו תוכלו להפקיד אותם ולדעת שהם בידיים הטובות ביותר. 

בבנק או בבית? זו השאלה ומהי האלטרנטיבה הנוספת?

בעבר רבים שמרו את הפריטים היקרים קרוב אליהם בהישג יד, בסביבת מגוריהם מתוך מחשבה שהבית הוא המבצר וטוב שהפריטים יהיו זמינים להם.
אבל על אף שנבחרת הכספות הביתיות עברה מתיחת פנים ויש דגמים רבים, עמידים ומתקדמים, הבית אינו מאובטח מסביב לשעון ויכול מאוד להיות שהפורצים יגיעו לכספת ויצליחו לפרוץ את תכולתה.
כמו כן, אם מדובר בתכולה רגישה כמו של כלי נשק יכול להיות מצב שכלי הנשק יתגלגלו לידיהם של הילדים ובתקשורת כבר דווחו אסונות מסוג זה. כמו כן, כספות ביתיות לעיתים מוגבלות במקום ודורשות כמובן פתרון אחסון שישמור על הכספת סמויה ככל שניתן ועם זאת, שתתאפשר גישה מבוקרת נוחה בהתאם לצורך.

אם החלטתם להוציא את הכספת מהבית כדאי שתדעו שהבנקים בישראל אף הם מציעים אופציה להפקדת חפצים בכספות בנקאיות, אבל יש מגבלות שונות שעליכם להכיר בטרם שקלתם אלטרנטיבה זו.
רשימת ההמתנה לרוב ארוכה, השמירה והגישה היא בשעות הפעילות של הסניף, אין מענה לשמירה של יצירות אומנות וכמות הביקורים מוגבלת וכל חריגה ממנה עולה כסף.
כמו כן, נדרש להעביר את חשבון הבנק לסניף בו שוכרים כספת ויש לקחת בחשבון מצבים שבהם הבנק מקפיא את הגישה לכספת כמו למשל אם יש מצבים של חובות או עבירה כלשהי

מה עושים? הבשורות המעודדות הן שבשנים האחרונות עלתה למודעות האפשרות של השכרת כספת בחדרי כספות פרטיים המאובטחים 24/7. מדובר במתחמי כספות ייעודיים שתוכננו במיוחד לשמירה על פריטים יקרי ערך ועומדים בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים במיוחד מבחינת שירות והגנה. 

חדרי כספות מאובטחים 24/7

פתרון מאובטח, דיסקרטי ונוח

אבטחה היא שם המשחק ובחדרי כספות מציגים מנגנוני אבטחה משוכללים ביחד עם שמירה אנושית המתבצעת על ידי מאבטחים חמושים ומיומנים, שנבחרו בקפידה לאחר בדיקות פוליגרף ועוד מבחני מיון קשוחים ועברו הכשרות מיוחדות לשמירה במתחם.
בנוסף יש את האבטחה הטכנולוגית כולל מערכות מתקדמות להגנה ולמעקב: כל בעל כספת מקבל כרטיס קרבה חכם שמזהה אותו על פי תמונות שצולמו קודם לכן מזוויות שונות ונסרקות במערכת וכן המערכת מזהה את בעל הכספת גם על פי טביעת האצבע שלו.
המקום עצמו מצויד במערכת למדידת רעידות ועומסים ונטרול מפגעים, הגנת אש, שיטפונות וכן מתממשק עם מוקדי אבטחה המהווים גיבוי בעת הצורך במידה ויש בעיה.
הכספות עצמן עשויות מחומרים איכותיים העומדות בתקנים מחמירים במיוחד כולל בקרת טמפרטורה ולחות.

הפרטיות היא חלק בלתי נפרד מהעניין ומדובר בחדרי כספות השומרים על דיסקרטיות של שוכרי הכספות שנהנים גם מתנאי שכירות גמישים וכן מתאי התבודדות וחדר המתנה מהודר ונעים.
כמו כן, פוליסת ביטוח וכן מועדון חברים אקסקלוסיבי המעניק שירותים דוגמת ייעוץ בתחום המיסוי הגלובלי.
בעלי הכספות נהנים גם מיחס אדיב ואישי וביקורים ללא הגבלה במתחם בכל יום ובכל שעה לאורך כל השנה ופתרונות להפקדת פריטים שונים ממזומנים דרך יצירות אמנות ועד כלי נשק, דיסק און קי עם קבצים דיגיטליים, המחאות בנקאיות והכל תוך שמירה מקסימלית על הפרטיות והגנה על הפריטים.
הכספת היא מחוץ למערכת הבנקאית כך שזהותכם והכספת מוגנת.
לכל זה תוסיפו את היתרונות מהיבטים של הנגישות הגבוהה הנוחה במיוחד כאשר בוחרים מראש לשכור כספת במתחם כספות קרוב לבית או למשרד, כך שנהנים גם מזמינות וגם משקט נפשי. 

Rate this post
תוכן עניינים
שתפו את הכתבות שלנו ברשתות חברתיות
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר
עוד כתבות באותו נושא
שיטת בנייה קלה
פירוק פינוי וסקר אסבסט

פירוק מבנים והבטחת יציאה בטוחה של פסולת יכולים להיות ריקוד עדין, בדומה לבלט כוריאוגרפי היטב שבו דיוק ומומחיות הם בעלי חשיבות עליונה. קיים קו בלתי

נזילה מהתקרה
מה לעשות אם גיליתם נזילה מהתקרה?

התמודדות עם נזילת מים מהתקרה יכולה להיות מדאיגה, גוזלת זמן ומתסכלת מאוד, במיוחד כשאין לכם מושג מאיפה היא מגיעה או איך לתקן אותה. זיהוי מקורות

עמדות צילום לאירועים
עמדות צילום לאירועים

עמדות צילום הפכו לתוספת פופולרית לאירועים, המאפשרים לאורחים לתעד זיכרונות. הם גם דרך מצוינת להוסיף מגע אישי לכל אירוע, מכיוון שניתן להתאים אותם עם לוגו

הכנה מוקדמת להולדת תינוק שלך
הכנה נכונה לקראת לידה

לידה זהו דבר מרגש עבור ההורים במיוחד בפעם הראשונה. חשוב להתכונן ללידה בצורה המיטבית ביותר מבחינת כל האביזרים והמוצרים הנדרשים כמו עגלה תיק החתלה בגדים

מה זה בוררות עסקית
בוררות עסקית

בוררות היא תהליך ליישוב סכסוך בין שני צדדים. ניתן לעשות זאת באמצעות שימוש בבורר, שהוא צד שלישי ניטרלי, המקשיב לשני הצדדים ומקבל החלטה בסכסוך. הוא

בעלי מקצוע מומלצים
רוצים לפרסם כתבה באתר שלנו השאירו פרטים