ההר הקסום – הר שסטה

אחד היעדים המיוחדים ביותר לטיול בצפון קליפורניה הוא הר שסטה. ההר מתנשא לגובה של 4,322 מטרים מעל פני האדמה, הוא מאופיין בשטח מחוספס שנוצר בשל הבזלת של הר הגעש, העצים עליו מרשימים ובו מפלים ונחלים. הטיול להר מפגיש אותנו עם מרחב טבעי ייחודי אך זו אינה הסיבה העיקרית או היחידה להגיע עד אליו.

בהר נמצאים מקומות מקודשים ונקודות ייחודיות אליהן אפשר להגיע בטיול מאורגן. אל אותם מקומות מומלץ להגיע לאחר תהליך של שחרור אנרגיות כשהשקט שבסביבתם מאפשר חיבור אמיתי ומעמיק אל הטבע. אותו חיבור מעצים וגורם להתעלות רגשית. הר שסטה הוא אינו רק עוד יעד לבקר בו אלא אחד מהמקומות המקודשים שנמצאים על כדור הארץ.

ההר הקסום – הר שסטה

הכוח המיסטי של הר שסטה

להר כוח ייחודי והיופי שלו עוצמתי ולא במקרה. הר שסטה מהווה מקור משיכה לגורמי השפעה על חיינו ובהם: מלאכים, מדריכים רוחניים ומאסטרים של ממלכת האור. למעשה, ההר הוא מקום מושבם של אלו ששרדו את למוריה העתיקה. ראייה שאינה רגילה, על חושית ואנרגטית, מראה את מה שבאמת יש במקום וזהו אינו עוד הר עם שבילים יפים אלא הרבה מעבר.

מבט מעמיק ורוחני חושף את המראה האמיתי של ההר. פירמידה אתרית סגולה, ענקית שהקצה שלה מתנשא הרבה מעל למה שאנחנו יכולים לראות במו עניינו. כפי שהפירמידה עולה מעלה, ישנה גם אחת שיורדת ומתחברת אל הליבה של כדור הארץ. שם נמצא כוח עוצמתי ומכאן נוצרות משואות אור שמזינות את כל פלנטת הכדור עליו אנחנו חיים ביום יום.

בריאת הרוח הגדולה

לא רק אנחנו רואים את ייחודיותו של הר שסטה. האינדיאנים מאמינים כי מקום זה מלא הוד וכי הוא הוכחה לבריאתה של הרוח הגדולה. למעשה, האינדיאנים מאמינים כי בהר חיים אנשים שגובהם לא עולה על גובה מטר ועשרים וכי הם בלתי נראים. הסיבה לכך שהם לא נראים היא התדר האנרגטי שלהם אשר רוטט בעוצמה כזו שהם חושפים את עצמם לאנשים מועטים בלבד.

עדויות על הימצאותו של "ביגפוט" באזורי ההר מגביר עוד יותר את ההבנה כי מדובר באזור אנרגטי ייחודי שאין שני לו בכדור שלנו. אנשים אשר מכבדים את עוצמת ההר ורוצים לגדול מתוך העוצמה האנרגטית שלו מכבדים את המקום, נזהרים לשמור עליו, מבקרים בו אך שומרים עליו היטב. 

מה אנחנו לומדים מהר שטסה

מהר שסטה ובני למוריה העתיקה אנו למדים על העוצמה שברוחניות. אנו יכולים ליהנות מהאנרגיה שבסביבתו אם רק נלמד להיות קשובים. אנחנו יכולים לעלות על ההר ולטייל בו אך אנחנו יכולים להגיע אליו נקיים, לאחר שביצענו פעולות פנימיות שמאפשרות לנו להגיע להתעלות רוחנית. 

אנחנו לומדים מביקור בהר ומחשיפה אל הייחודיות שלו כי ישנה עוצמה גדולה הרבה מכפי שיוצא לנו להיחשף אליה בחיי היום יום. אנחנו לומדים על צניעות, על כך שרב הנסתר על הגלוי ושיש לנו לאן להתפתח ולגדול. ההר מהווה הזדמנות עבורנו לפתוח את הלב, להתחבר אל האנרגיות הבסיסיות שבנו ולגדול.

מסע להר שסטה

מסעות להר שטסה מתקיימים מדי שנה ובמהלכן לא רק נטייל עליו אלא נגיע לנקודות קסומות ייחודיות ומלאות אנרגיה. העלייה להר היא מסע של התעלות וחניכה מואצת כדי להגיע למצב של התעלות הנפש והתרחבות התודעה האישית של כל אחד ואחת מהמשתתפים. המסע נעשה במסגרת קבוצתית וכולל תהליך חיבור נפשי עמוק ובעל השפעה לאורך זמן.

המסעות נעשים על ידי ארגונים רשמיים של טלוס למוריה והוא מובל על ידי הארגון עצמו. במהלך המסע נעשית התבוננות פנימית מעמיקה, פעולות לחיבור אל התרבות העתיקה שהייתה במקום וכמובן, הסיור מודרך ועובר גם במקומות יפיפיים עוצרי נשימה ומקומות מקודשים. 

Rate this post
תוכן עניינים
שתפו את הכתבות שלנו ברשתות חברתיות
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר
עוד כתבות באותו נושא
גינקולוגיה
גינקולוגיה: מה זה ומה צריך לדעת?

מה זה גינקולוגיה? גינקולוגיה היא תחום ברפואה שמתמקד בטיפול ובדיאגנוזה של בעיות רפואיות שקשורות למערכת התפריטית והתפריטית של האישה. זה כולל את השקפת הרחם, המימין,

חניונים אוטומטיים
חניונים אוטומטיים

חניונים אוטומטיים הופכים נפוצים יותר באזורים עירוניים. הם מספקים דרך מהירה ויעילה יותר להחנות מכוניות ללא צורך בהתערבות אנושית. חניונים אוטומטיים משתמשים בחיישנים, מצלמות וטכנולוגיות

עבודה סמינריונית
כתיבת סמינריון

תהליך עבודה סמינריונית כולל בדרך כלל את השלבים הבאים: 1) סיעור מוחות ובניית התוכן 2) כתיבת מתווה למצגת 3) ניסוח ועריכת התוכן 4) עדכון התוכן

הכנה לפסיכוטכני 
הכנה לפסיכוטכני 

הצו הראשון נחשב חשוב ביותר עבור מועמדים לגיוס ונשלח למועמדים לשירות בטחון בגיל 16 וחצי. במסגרת יום ההתייצבות הם צריכים לעבור בדיקות שונות וכן מבחן

סוכן  bet 365
סוכן bet 365

מעוניינים להיכנס לעולם ההימורים? חשוב ביותר לבחור את הסוכן האיכותי ביותר מבין הסוכנים השונים. סוכן Bet 365 זהו איש מקצוע שצריך לסייע לכם לאסוף את כל

סוגי עבודות שאינסטלטור מבצע
סוגי עבודות שאינסטלטור מבצע

הבית שלנו הוא המקום החשוב ביותר בחיינו ובגלל זה כל כך הרבה ישראלים רוצים לקנות בית ולא לגור בשכירות. העניין הוא שבבית שלנו יכולות להתרחש

בעלי מקצוע מומלצים
רוצים לפרסם כתבה באתר שלנו השאירו פרטים