הדברת ג'וקים ונמלים

אם אתה רוצה להרוג ג'וקים ונמלים בבית שלך, אתה צריך לדעת איך לחסל הדברת ג'וקים ונמלים ביעילות. מזיקים אלה יכולים לזהם מזון ולהשמיד נייר ובד. הם עשויים גם להעביר מחלה ולהשאיר ריח רע. למרבה המזל, ישנן טכניקות רבות ושונות שתוכלו להשתמש בהן כדי להיפטר מג'וקים ונמלים. המשיכו לקרוא כדי ללמוד על השיטות הטובות ביותר להוצאת יצורים אלה מביתכם.

הדברת ג'וקים ונמלים שימוש במזרק לשליטה בג'וקים

אתה יכול להשתמש במזרק כדי לשלוט בהתפשטות של ג'וקים ונמלים עם פיתיון. חשוב להשתמש במינון הנכון של הפיתיון ולוודא שהאזור נקי ממזיקים לפני השימוש בפיתיון. הניחו את הפיתיון באזורים שבהם סביר להניח שהמקקים יתכנסו, כגון מתחת לכיור המטבח ובשולי הארונות. אם ההדבקה גדולה, ייתכן שיהיה עליך לחדש את הפיתיון באופן קבוע.

הצעד הראשון בשליטה על ג'וקים ונמלים הוא לזהות את הגורמים הבסיסיים להתפשטות. ג'וקים עשויים להיות סימפטום של מצב רפואי בסיסי או אלרגיה. בנוסף, הם יכולים להיות מטרד בגלל הריח הרע שלהם ואת האופי המזהם של הפסולת שלהם. לכן, עליכם לשמור על ניקיון הבית ולהימנע מלהתיר לחרקים להפיץ מחלות והתפשטות דרך ביתכם.

הג'וקים המאכלסים את הבית הם בעלי פסים חומים. הם מעדיפים אזורים לחים וחמים. אזורים אלה הם מיקומים נפוצים עבור ג'וקים אמריקאים. במהלך היום, חרקים אלה קבורים בערימות עצים או במקומות אחרים עם קליפה רופפת. בלילה הם מגיחים ממקומות המסתור שלהם ומחפשים אוכל. ג'וקים ניזונים מכל מיני מזונות, כולל משחת שיניים, דבק, שיער ומזונות אחרים שבני אדם צורכים. הם נמצאים בתוך הבית, בחוץ, ובניקוזים ובביוב. ניתן למצוא אותם גם בחדרי כביסה וסביב פחי אשפה.

ג'וקים ונמלים יכולים להיות מסוכנים ויכולים לשאת חיידקים פתוגניים. חרקים אלה עלולים להדביק את המזון שלכם ועלולים לגרום להרעלת מזון במקרים מסוימים. יתר על כן, אנשים רבים אלרגיים לאלרגנים שהם משחררים, כגון עורם השופע וצואה. האלרגנים שלהם עלולים לגרום לעיניים דומעות, גודש ודלקת הסימפונות. תסמינים אלה יכולים להיות מסכני חיים. ג'וקים יכולים גם לזהם כלי מטבח ופריטים.
הדברת ג'וקים ונמלים

שימוש בחומר כימי הדברת ג'וקים ונמלים

ישנם מספר סוגים שונים של חומרי הדברה כימיים שניתן להשתמש בהם להדברת ג'וקים והתפשטות נמלים. אחד הפופולריים ביותר הוא חומצה בורית. חומצה בורית מגיעה מסלעים וממקורות מים והיא הרבה יותר בטוחה מכימיקלים סינתטיים רבים. הוא פחות רעיל ממלח שולחן והוכח כיעיל בהריגת מזיקים ביתיים נפוצים. חומצה בורית משמשת חברות הדברה רבות כמו גם בעלי בתים. זה זול יחסית ועובד טוב.

דרך נוספת להיפטר מקקים ונמלים היא לחסל את כל מקורות המזון והמים. הימנעו מהשארת שאריות מזון בחוץ. כמו כן, יש לשמור על מיכלי אשפה ומזון סגורים היטב. כדאי גם להרחיק מזון ומים לחיות מחמד מהבית. ערימות עץ ומקומות אחרים שבהם מותר להאכיל חיות מחמד הם שטח גידול אידיאלי לנמלים ולג'וקים. דרך יעילה נוספת לשלוט באוכלוסיות הג'וקים היא להתקין חיפוי אורגני על הנכס שלכם.

חלק מחברות ההדברה מוכרות מלכודות דבק שלוכדות נמלים וג'וקים. מכשירים אלה הם כלי סקר יעילים ויכולים לעזור לך לאמוד את רמת ההדבקות ואת האפקטיביות של מאמצי הבקרה שלך. עם זאת, מלכודות אלה אינן פועלות כשיטות בקרה עצמאיות ויש להשתמש בהן בשילוב עם שיטות אחרות.

טיפולים בקוטלי חרקים פועלים רק אם הם מגיעים למקומות המסתור הנכונים. מקקים יכולים להסתתר בנקיקים, סדקים וחללים. על ידי שימוש בפנס כדי לבדוק את המקומות האלה, אתה אמור להיות מסוגל לזהות סדקים או סדקים שסביר להניח שהמקקים יאכלסו.

שימוש בתחנת פיתיון לשליטה בג'וקים

על מנת להשתמש ביעילות בתחנות פיתיון להדברת ג'וקים ואוכלוסיות נמלים, חיוני להבין תחילה את הביולוגיה של כל מזיק. לדוגמה, ישנם כמה מינים של ג'וקים בארה"ב, אך ישנם עד פי שישה מינים של נמלים. בנוסף, יש להם העדפות שונות למזון שלהם בשלבי חיים שונים, מה שאומר שג'וקים צריכים להיות ממוקדים עם פיתיון שתוכנן במיוחד לשלב חייהם.

שמירה על ניקיון הבית חיונית לשמירה על ג'וקים ונמלים. ודא שהאשפה מכוסה ומאוחסנת במיכלים חסיני באגים. כמו כן, שמרו על משטחי המטבח שלכם נקיים מפסולת, כגון קופסאות פיצה ריקות וקופסאות קרטון.

שימוש בתחנת פיתיון כדי לשלוט בנמלים ובמקקים הוא דרך מעשית וחסכונית בזמן כדי להשיג הפחתה משמעותית באוכלוסיית התיקנים והנמלים בפרק זמן קצר. מכשירים אלה משתמשים בקוטלי חרקים שפותחו במיוחד לצורך הדברת מזיקים בתחנת פיתיון. הפיתיונות מכילים חומר משיכה למזון וקוטלי חרקים הפועלים באיטיות. ג'וקים נמשכים למטריצת המזון, ניזונים מהפיתיון ואז מתים. אם הם לא ימותו מיד, הם יישאו את הרעל בחזרה לשטחי הקינון שלהם.

תחנות פיתיון עשויות מקופסאות פלסטיק או מתכת סגורות. כדי להשתמש בהם, יש לחתוך חור קטן בתיבה. הם ממוקמים באזורים שבהם נמלים מתכנסות לעתים קרובות. החומרים הפעילים בתחנות הפיתיון הם שועלים וטריכלורפון.

אם יש לכם מטבח קטן עם הרבה פעילות נמלים, עליכם להקים תחנת פיתיון באזור שבו ידוע שנמלים מתכנסות. חשוב למקם את התחנה הרחק מילדים וחיות מחמד. יתר על כן, הפיתיון לא צריך להיות ממוקם על משטחי עבודה או באזורים שבהם הוא יכול להיות מזוהם על ידי מים.

שימוש בתחנת פיתיון לשליטה בנמלים

כאשר משתמשים בתחנת פיתיון כדי לשלוט בנמלים ובמקקים, חשוב לזכור שהפיתיונות לא יהרגו את הנמלים באופן מיידי, אך בסופו של דבר הם ימותו בקן. זה יכול לקחת כמה ימים עד שכל הנמלים במושבה ייהרגו. בדרך כלל תחנה אחת מספיקה כדי לטפל בחדר קטן. עם זאת, אם המושבה גדולה, ייתכן שתזדקק לתחנות מרובות במיקומים שונים.

לשימוש בתחנת פיתיון להדברה יש מספר יתרונות. ראשית, הוא יעיל נגד מושבות הנמלים הקשות ביותר. הפיתיונות ממוקמים בקופסאות פלסטיק או מתכת סגורות. קופסאות אלה ממוקמות במקומות אסטרטגיים הידועים כבתי גידול לנמלים. יתר על כן, הם צריכים להיות ממוקמים הרחק מניקוזים ואזורים שבהם ילדים או חיות מחמד יכולים להגיע אליהם.

שימוש בתחנת פיתיון להדברת מזיקים הוא אפשרות בטוחה ויעילה יותר משימוש בקוטלי חרקים. בעוד שדוחים רבים אינם הורגים נמלים, ניתן בקלות לשאת פיתיונות בחזרה לקינים שלהם. יתר על כן, בניגוד לתרסיסים מסורתיים, פיתיונות אינם רעילים ומהווים סיכון מינימלי לבני אדם, חיות מחמד וילדים. בנוסף לכך, פיתיונות הורגים את המושבה כולה, ואילו קוטלי חרקים המופעלים על פני השטח יהרגו רק את העובדים שבאים איתה במגע. שימוש בעמדת פיתיון להדברת מזיקים יכול לשפר את הביצועים של תוכנית הדברת נמלים תוך חיסכון רב לבעלי בתים.

ישנם כמה סוגים שונים של פיתיונות זמינים להדברת נמלים וג'וקים. אלה כוללים ג'ל, נוזל ופיתיונות גרגיריים מוצקים. ג'ל ופיתיונות נוזליים מיושמים בצורה הטובה ביותר באזורים גדולים שבהם נמלים וג'וקים נוטים להתכנס.

שימוש בתחנת פיתיון לשליטה בנמלי נגר

שימוש בתחנת פיתיון להדברת נמלי קרפרטר הוא שיטה יעילה למיגור החרקים מביתכם. ניתן למקם תחנות פיתיון לאורך שבילי נמלים או באזורים שבהם הנמלים תכופות. תחנות פיתיון יעילות בדרך כלל תוך 6 חודשים עד שנה, ויכולות לספק הגנה לטווח ארוך.

מקור המזון העיקרי למזיקים אלה הוא עץ. הם בונים את המנהרות שלהם מרוק, בוץ וחומר צואתי, ובדרך כלל גרים ליד היסודות של בניין. אתה יכול לזהות את קיני הנמלים על ידי חיפוש אזורים של לחות קבועה. עץ לח הוא מכרה זהב לנמלי נגרים. ניתן גם לחפש ערימות של נסורת המציינות את מיקומו של קן.

אם אתם מחפשים אפשרות בטוחה יותר, אתם יכולים לנסות רוצח נמלים נוזלי. indoxacarb הרשום ב-EPA הוא מוצר מתאים לשימוש פנימי. הוא יחסל מושבות נמלים קיימות למשך עד 6 חודשים, וימנע היווצרות של קינים חדשים. ניתן לרכוש מוצרים אלה בחנויות לשיפור הבית ובאינטרנט.

חלק מהמוצרים להדברת נמלים מכילים חומצה בורית, שהיא חסרת ריח ואינה מכתימה. כאשר הנמלים חוזרות לקן הראשי או לקן הלוויין, הן משחזרות את הרעלן ומעבירות אותו לחברים אחרים במושבה, תוך שהן משמידות את המושבה כולה. יש להחליף תחנות פיתיון כל 30 יום כדי להבטיח את היעילות המרבית.

ניתן להשתמש בתחנת פיתיון לשליטה בקרפיונים בתוך הבית ובחוץ כדי להרוג נמלים. פיתיונות יעילים נגד נמלי נגר וטרמיטים. ניתן גם להשתמש בג'ל או בפיתיון נמלים נוזלי כדי לשלוט בבעיה בביתכם. אתה יכול גם לרכוש תחנת פיתיון באינטרנט. אם אינך בטוח לגבי המוצר המתאים לשימוש, הקפד לקרוא ביקורות על מוצרים באופן מקוון לפני שאתה רוכש אותו.

Rate this post
תוכן עניינים
שתפו את הכתבות שלנו ברשתות חברתיות
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר
עוד כתבות באותו נושא
איך למצוא מדביר מקצועי
איך למצוא מדביר מקצועי

מהו מדביר מקצועי ואיזה שירותים נוספים הם יכולים לספק? מדביר הוא איש מקצוע המתמחה בהרחקת מזיקים מבתים ועסקים. חלק מהשירותים האחרים שמדביר יכול לספק הם:

הדברה פרעושים
הדברה פרעושים

המציאות של מכת פרעושים פרעושים הם החמצה של בעלי חיות מחמד רבים וחיות המחמד שלהם. הם מזיקים זעירים שקשה להבחין בהם, אך עלולים לגרום לסבל

הדברה יתושים
הדברה יתושים

  מהם יתושים ומדוע אנו חוששים מהם? יתושים הם חרקים ממשפחת ה-Culicidae. הם הסוג הנפוץ ביותר של חרקים שניזונים מדם. יתושים מעבירים מחלות רבות כמו

הדברה תיקן גרמני
הדברה תיקן גרמני

מהם תיקנים גרמנים? חלק זה יספק לקוראים מידע על תיקנים גרמנים, המראה שלהם וכיצד להיפטר מהם. תיקנים גרמנים הם סוג של מזיק שנמצא לעתים קרובות

הדברה עכברים
הדברה עכברים

כיצד למנוע נגיעות עכברים ולשלוט בבעיית המזיקים שלך מבלי לפגוע בסביבה עכברים הם בעיית מזיקים נפוצה בבתים רבים. הם יכולים להיכנס לבית על ידי לעיסה

איך להרוג פרעושים בבית
איך להרוג פרעושים בבית

איך להרוג פרעושים בבית? הדבקה בפרעושים היא בעיה שניתן לפתור על ידי ביצוע השלבים הפשוטים הבאים: שאבו את הבית שלכם ביסודיות כדי להסיר פרעושים והביצים

לוכדי עכברים
איך לבחור לוכדי עכברים מקצועיים

איך לבחור לוכדי עכברים מקצועיים חשובים בחיי היומיום שלנו, ולכן חשוב מאוד לבחור את לוכד העכברים המקצועי הנכון. כמה מהשאלות הנפוצות ביותר שאנשים שואלים כאשר

בעלי מקצוע מומלצים
רוצים לפרסם כתבה באתר שלנו השאירו פרטים