טיפים לבחירת דלתות פנים לחדר האמבטיה

בעת רכישת דלתות פנים חדשות לחדר האמבטיה שלך, עליך לקחת מספר גורמים בחשבון. ראשית, ודא שהדלת יכולה להיפתח במלואה מבלי לפגוע בקירות או בארונות. גם הדלתות צריכות להיות מכוונות כך שהן לא יגעו בחלונות ובמראות. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא החומרה שתבחר. ודא שהיא מתאימה לכיוון הדלת, ולקחת בחשבון גם את הנדנדה.

PVC

אם אתם מחפשים דרך מסוגננת אך פונקציונלית לשנות את מראה חדר האמבטיה שלכם, שקול התקנת דלתות פנים PVC. דלתות אלו נראות כמו דלתות עץ מצוירות ללא העבודה והתחזוקה הנדרשת לסיבי עץ טבעיים. לדלתות PVC יש גם גימור פנימי חלק ועמידות בפני קורוזיה כימית מעולה. לחומר זה יש גם יתרון נוסף שהוא עמיד למים. בחדרי אמבטיה יש לעיתים קרובות בעיות לחות, ודלתות PVC לא יתעוותו או ירקבו כשהן נחשפות ללחות. הם גם יתנגדו לדהייה ולהירקב, ותהיה לך שקט נפשי בידיעה שחדר האמבטיה שלך בטוח ומסוגנן.

יתרון עיקרי של PVC הוא סבירותו. דלתות פנים PVC הן זולות יותר מסוגים אחרים של דלתות, והן אינן דורשות תחזוקה נוספת. הם גם תואמים לחומרים אחרים כמו לוחות זכוכית, חומרת מתכת וחומרי מילוי איטומי גומי. PVC הוא גם קל, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור חדרי אמבטיה עם שטח מוגבל. ניתן לעצב דלת PVC כך שתתאים לכל גודל, סגנון או תקציב.

יתרון נוסף של דלתות פנים PVC הוא שהן עשויות משרף עמיד ועמיד במים. ניתן גם למינציה, כך שיוכלו לעמוד בפני רטיבות תוך שמירה על מראה אלגנטי. דלתות פנים אלו יכולות לשמש גם כמארזי מקלחת. בעלות נוספת ניתן לזגוג ולהתקין אותם בציפוי PVC. הם משתלבים עם כל סביבה פנימית ומוסיפים נופך של קלאסה. אם אתם מחפשים דרך חדשה להפוך את חדר האמבטיה שלכם למסוגנן יותר, שקול להתקין דלת פנים PVC.

עץ מלא

דלתות הליבה החלולה הן בחירה מצוינת לחדרי אמבטיה מכיוון שהן מציעות תכונות שיכוך קול מעולה ובידוד. הם מגיעים גם בסגנונות רבים, כולל אפשרויות מדורגות אש. עם זאת, דלתות אלו לרוב יקרות יותר מחלופות ליבה חלולה ועשויות שלא לעמוד בפני תנודות לחות ושינויי טמפרטורה. לכן, זה חכם לבדוק את האחריות של הדלת שבחרת לפני שאתה מבצע רכישה. אם אתה שוקל שיפוץ חדר אמבטיה, דלת מעץ מלא עשויה להיות בחירה מצוינת עבורך.

עם זאת, לפני שבוחרים דלת לאמבטיה, קחו בחשבון את משקלה. דלתות עם ליבה חלולה הן לרוב כבדות יותר מדלתות עם ליבה מוצקה, והן פחות עמידות בפני תנודות רטיבות מאשר דלתות בליבה מוצקה. עם זאת, הם עשויים להיות גם קשים לתיקון, וייתכן שהם לא יהיו עמידים כמו דלתות עם ליבה מוצקה. אם אינך בטוח, התחל עם דלתות עם ליבה מוצקה. דלתות עם ליבה מוצקה הן עמידות, זולות, וקשה יותר לפרוץ אותן.

בבחירת דלתות פנים מעץ מלא, קחו בחשבון את עמידותה. חדר האמבטיה נתון לרוב ללחות גבוהה ולכן מומלץ עץ עמיד בפני רטיבות. חומר זה הוא גם קל משקל ועמיד, כך שהוא אידיאלי עבור שיפוץ חדר אמבטיה. דלתות מעץ מלא ידועות גם כעמידות למים. עם זאת, אם אתם מתכננים להתקין דלת חדר אמבטיה מעץ מלא, ודאו שאתם רוכשים דלת בגודל מתאים כדי להבטיח שהדלת החדשה תישאר במקומה.

גרעין מוצק

ישנם כמה סוגים של דלתות פנים עם ליבה מוצקה לחדר האמבטיה, כולל עץ, פיברגלס יצוק ועץ מהונדס.
doors =על בסיס עץ הן בדרך כלל קלות יותר ממקבילותיהן מעץ מלא, אך ישנם יוצאי דופן.
דלתות עץ מרוכב, למשל, עשויות עם ליבת עץ מרוכבת ושכבת פורניר עץ מבחוץ. דלתות עץ מורכבות בצפיפות גבוהה יכולות להגביל את העברת הקול והן בחירה מצוינת לחדרי אמבטיה. דלתות פנים ליבה מוצקה לאמבטיה יכולות להיות עשויות מעץ זול או יקר. הם גם עמידים וניתן להכתים אותם כך שיתאימו לפנים החדר. מחירי דלתות פנים ליבה מוצקה לחדר האמבטיה נעים בין 50 ל-200 דולר, תלוי בסוג העץ המשמש.

יש חשיבות גם לסוג הדלת שתבחרו. בעוד שדלתות פנים מוצקות וחלולות הן עמידות ואטרקטיביות, הן עשויות להיות יקרות. אתה צריך לשקול איזה סוג של דלת יהיה הטוב ביותר עבור החדר המסוים שלך כאשר אתה מחליט להחליף או להתקין אותם. אם אתה לא בטוח, אתה יכול לנסות לדפוק קלות על הדלת התלויה. אם הפנים חלול, תצטרך לרכוש סגנון אחר לחדר.

doors חלולות ומוצקות לחדר האמבטיה דומות, אם כי לאפשרות הליבה המוצקה יש יתרונות משלה. דלתות פנים עם ליבה מוצקה יקרות יותר מקבילותיהן החלולות, אך הן יחזיקו מעמד זמן רב יותר ויעניקו לך תמורה טובה יותר לכספך. דלתות ליבה מוצקות גם עוזרות לווסת את הטמפרטורה בתוך הבית, וזה חשוב כי אנרגיית החום עוברת מחדר חם לחדר קריר יותר. דלתות עם ליבה מוצקה עוזרות לשמור על חום בתוך הבית, וזו הסיבה שהן מושלמות לחדרי אמבטיה.
דלתות פנים

MDF

בשילוב עם דלתות ארונות MDF, דלתות פנים MDF לחדר האמבטיה יעניקו לחדר שלכם מראה אלגנטי ויוקרתי. בנוסף למחיר הסביר שלהן, דלתות MDF זמינות גם בגרסאות מעכבות אש. בעוד שסוגים אלה של דלתות נמצאים לעתים קרובות במבנים מסחריים, ניתן להשתמש בהם גם בבתים. החומרים המשמשים בדלתות אלו לא יושפעו ממים ולחות, ולכן הם אמורים להחזיק מעמד שנים רבות.

שלא כמו עץ ​​מלא, MDF עמיד וניתן לצביעה. מוצר עץ מהונדס זה עשוי משאריות עצים, נסורת ושבבי פלטה. חלק מהיצרנים החלו לשלב חומרים אורגניים כמו חיטה ועץ ממוחזר לאחר הצריכה בתערובת ה-MDF. דלתות MDF עשויות ומלוטשות להשגת משטח חלק ואחיד. ניתן להתקין ולסיים אותם תוך מספר ימים.

למרות ש-MDF הוא חלופה פחות יקרה לעץ מלא, הוא אינו בחירה מושלמת לחדר האמבטיה. הסיבה לכך היא ש-MDF יכול להיות רגיש למים. אם הרטיבות חודרת לדלת, היא עלולה להתעוות ולבסוף לא לתפקד. כדי למנוע זאת, יש לאטום דלתות פנים MDF לאמבטיה עם איטום עמיד למים. שכבת איטום פגומה יכולה להרוס את החומר.

זכוכית שקופה

ישנם מספר יתרונות של דלתות פנים מזכוכית שקופה. אחד הטובים ביותר הוא שהם מכניסים אור משמעותי לחדר ומסירים את כל הקיר בפתיחה.
זוהי בחירה מצוינת עבור חדרי אמבטיה שבהם האור מוגבל,
ויכולה להוות תחליף מצוין לחלון קטן. כמו כן, קיימות אפשרויות עיצוב רבות לדלתות בעלות זכוכית שקופה,
כמו דלת הנדנדה Quattro, בעלת ארבעה חלקי זכוכית. עיצוב זה חוזר אל חללי הפנים המסורתיים אך הוא עכשווי מספיק כדי להתאים לטעם של בעלי בתים מודרניים.

היתרון הבא הוא הרבגוניות שלו. אם אתם מתכננים להפריד את חדר האמבטיה שלכם מחדר השינה הראשי,
דלתות זכוכית שקופות יכולות לעזור.
ניתן להשיג מגע שובב על ידי צביעת הדלת בצבע לוח גיר.
אתה יכול לקשט אותו בדרכים מהנות ואפילו להשאיר הודעות לחברים ולמשפחה.
יתרון נוסף הוא שדלתות הזכוכית השקופות יכולות להוסיף אלמנט של סגנון לחדר האמבטיה שלכם.
אם אתה דואג לפרטיות, אתה יכול גם לשקול להשתמש בדלתות הזכוכית השקופות כדי ליצור אווירה מעוררת קנאה.

לבסוף, בבחירת דלתות פנים לחדר האמבטיה שלכם עם זכוכית שקופה,
אל תשכחו לקחת בחשבון את הלחות. מכיוון שחדרי האמבטיה בדרך כלל לחים,
תצטרך לבחור חומר שיכול לעמוד בפני הלחות, מה שיעזור למנוע היווצרות כתמים מכוערים.
אם אתם בתקציב מצומצם, תוכלו גם לבחור בדלתות זכוכית חלבית, המציעות מראה מרווח יותר מבלי לפגוע בפרטיות.
מחפשים בעל מקצוע בעיר פ"ת בתחום תוכלו לבקר בדף בעלי מקצוע בפתח תקווה

דלתות צרפתיות

אם אינך בטוח מה אתה רוצה בחדר אמבטיה, אולי כדאי לך לשקול דלתות צרפתיות.
דלתות אלו עשויות בדרך כלל מעץ ותלויות על צירים משני הצדדים, ומתנדנדות לכיוון נקודת מפגש מרכזית.
הם מגוונים, וניתן להשתמש בהם בכל סוג של חדר.
הם לא עובדים היטב בחדר האמבטיה, אבל יכולים להפוך למוקד מדהים בחדרים אחרים בבית.
ישנם מספר סגנונות לבחירה, כולל כאלה עם לוח זכוכית אחד ואחרים הכוללים לוחות זכוכית רבים בדוגמה.
דלת אחת כזו כוללת חמישה חלונות מלבניים ברצף.

דרך מצוינת למקסם את האור הטבעי הנכנס דרך דלת צרפתית היא התקנת וילונות נשפכים.
כך תוכלו לקבל פרטיות ואור מבלי להגביל את האור הטבעי הנכנס לחדר.
אתה יכול גם להשתמש בקשרים לווילונות כדי ליצור מראה של חלון,
תוך שמירה על גישה ישירה לחיק הטבע. בחירה טובה היא להשתמש בצבע וילון שמשתלב בקיר, כדי שהעיניים לא יתמקדו בוילון.

ישנם סגנונות רבים ושונים של דלתות אמבטיה. אם המקום מועט,
שקול להתקין דלת עם מראה מובנית.
זה שימושי במיוחד בחדרי אמבטיה קטנים או בבתים עם פריסות מוזרות.
בעוד שהרכבת מראה על דלת חדר האמבטיה היא אופציה אחת, שילוב מראה בגובה מלא בדלת היא אחרת לגמרי.
הדלת תשמש כמסגרת מראה, כמו גם הדלת עצמה.

Rate this post
תוכן עניינים
שתפו את הכתבות שלנו ברשתות חברתיות
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר
עוד כתבות באותו נושא
נזילה מהתקרה
מה לעשות אם גיליתם נזילה מהתקרה?

התמודדות עם נזילת מים מהתקרה יכולה להיות מדאיגה, גוזלת זמן ומתסכלת מאוד, במיוחד כשאין לכם מושג מאיפה היא מגיעה או איך לתקן אותה. זיהוי מקורות

עמדות צילום לאירועים
עמדות צילום לאירועים

עמדות צילום הפכו לתוספת פופולרית לאירועים, המאפשרים לאורחים לתעד זיכרונות. הם גם דרך מצוינת להוסיף מגע אישי לכל אירוע, מכיוון שניתן להתאים אותם עם לוגו

הכנה מוקדמת להולדת תינוק שלך
הכנה נכונה לקראת לידה

לידה זהו דבר מרגש עבור ההורים במיוחד בפעם הראשונה. חשוב להתכונן ללידה בצורה המיטבית ביותר מבחינת כל האביזרים והמוצרים הנדרשים כמו עגלה תיק החתלה בגדים

מה זה בוררות עסקית
בוררות עסקית

בוררות היא תהליך ליישוב סכסוך בין שני צדדים. ניתן לעשות זאת באמצעות שימוש בבורר, שהוא צד שלישי ניטרלי, המקשיב לשני הצדדים ומקבל החלטה בסכסוך. הוא

עיצוב מרפאות
עיצוב מרפאות

עיצוב המרפאה ממלא תפקיד מכריע בתחושת המטופלים לגבי החוויה שיש להם במרפאה שלהם. עיצוב המרפאה יכול להוות מקור לנוחות או אי נוחות עבור המטופל. תעשיית

שלטים לחניונים מתי יש צורך?
שלטים לחניונים מתי יש צורך?

האם אתה מחפש שלטים להתקנה בחניון שלך? כולנו יודעים שבטיחות היא בראש סדר העדיפויות ושילוט נכון יכול לתרום רבות. שלטי הכוונה לחניה, בניית שלטים, בטיחות

בעלי מקצוע מומלצים
רוצים לפרסם כתבה באתר שלנו השאירו פרטים